gozdeyagci SareLinaM ben de toplu alım yapmak istiyorum. Bedenleri nedir acaba? Hem elbiseler hem de eşofman takımlar için sormak istiyorum
SareLinaM Ebrudilay HicisleriBakani @Ebru32 Sirasiyla 1_3 ay 40 TL 0_3 ay 50 TL 18-24 Ay 20 TL 1 yaş 40 TL 18-24 ay 40 TL 1-3 Ay 20 TL 18-24 ay 30 TL Yenidogan ayakkabilar tanesi 10 TL 9-12 ay pijama 30 TL 3-6 ay gelinlik takim 50 TL Bornoz takimi 50 TL Kot pantolon 9-12 ay 40 TL Fisto dantelli takim 12-18 ay 50 TL 6-9 ay tulum 40 TL 9-12 ay esortman 3′lü takım 50 TL Battaniye genislik olarak görseldekinin 2 kati 60 TL
ozomom SareLinaM benim kızım bir yaşında ama fiyatları görünce sizi tebrik etmek istedim. Bazen burada öyle şeyleri öyle fiyatlara görüyorum ki şaşırıp kalıyorum, anneler sıfırını alsa daha uyguna geliyor. Hayırlı kazançlarınız olsun, üstte kalsın 👆🏻
SareLinaM Ronya1303 merhaba,maalesef hic almayi dusunmedim hep kalin olmayan seyler giydirin dedikleri icin