Selam hanımlar 17 aylık kızımın bugün gün içerinde 2 adet emziği de kayıpoldu ara tara yok belki de kendi bir yerlere sakladı bilemiyorum gündüz uykusunu rahat geçirdi aramadı emziğini , şimdi gece uykusu için de enziksiz uyumaya çalışıyor . Napayım alayım bi tane bulunsun diye yoksa böyle böyle bıraktırayım mı. Uzmanlar 2 yaşına kadar emziğin bırakılması gerek diyor. Tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🌺