Leylamleyla aynı konudan bugün gittik daha hastaneye maalesef yaklaşık 20 gündür kabızlıkla uğraşıyoruz 5 günde bir yapıyor bizimkide çok rahatsız oldu lavman yaptık ama bugün doktor yapmamamız gerektiğini söyledi fitil yazdı çok zorda kalınca fitil yapın dedi. Dayanabileceği kadar sıcaklıktaki suya oturma banyosu yaptır günde bi kaç kez dedi bol sebze yemeği armut kayısı püresi vermemi söyledi hergün de çay kaşığı ile zeytinyağ ver dedi. Ayrıca yedirdiğim herşeye de katmamı söyledi. 6 ay 25 günlüğüz. Bizde bi çok şey işe yaramadı probiyotik başladık bakalım ne olacak umarım sizde işe yarar söylediklerim. Kendi yediklerimle alakalı bişey söylemedi bana ama bebiş çok rahatsız olursa götürün hastaneye hiç beklemeyin 🙏