Feyzosumunannesi Kızlar bebeğim ateşledi 38 i görünce pedifen verdim ve ilkkez atesleniyor.8 ay 9 günlük genel olarak başının arkasından geliyor sıcaklık elleri ve ayakları çok soğuk halsiz doktorumuz ile görüştüm yarın götüreceğiz . Dişı çıkmadı daha acaba diş mi çıkarıyor. Diş ateşi nasıl olur öksürük grip filan yok çok şükür
Elika00 Feyzosumunannesi diş ateşi 38 i geçmez derler ama sadece kafası sıcaksa diştir muhtemelen ılık duş aldır canım
mamanveutdormir Feyzosumunannesi 39 u geçen diş ateşi oldu hep kızımda her dişinde yüksek ateşli geçirdik. doktorumuz bile şaşırdım testler temiz enfeksiyon falanda yok. o yüzden ağzına bakın kabaran diş var mı . en iyisini doktorunuz bilir sormuşsunuz zaten
Feyzosumunannesi Elika00 aldırdım sürekli düşüp tekrardan yükseliyor eli ayağı çok soğuk kafası ve boynu gogusu sicak
Tuanaa07 37-38,5 derece arasında seyreden yüksek ateş diş çıkarma belirtisidir 38,5 dereceyi aşan veya uzun süre devam eden yüksek ateş enfeksiyon belirtisi de olabilir bir hastaneye götürün derim böyleyse