Kızım sütümün kesilmesi sebebiyle 5. Aydan itibaren mama ile beslenmeye başladı. Üst dişlerini çıkartmaya çalışıyor ve mama reddi var. Katı gıdayı asla reddetmiyor sadece mama biberon reddi var. Böyle bir durum yaşayan oldu mu önerileriniz neler acaba? Mama değişikliği yapamıyorum bu arada allerjik raporlu mama kullanıyoruz. Mamasını vanilya şurubu ile hazırlıyorum.