Bebeğim 8 aylık. Ailem başka şehirde ailemden ayrı bir şehirde yaşıyorum. Gelip gidenim olmaz. Bu hafta kardeşlerim geldi. Sanırım oğlum yalnızlığa alışık olduğu için onlar geldiğinden beridir kucağımdan inmiyor. Sürekli ağlıyor tuvalete gitsem gelene kadar mahvolmuş oluyor. Bu onları tanımadığı için mi yoksa böyle bir dönem var mı ve ne zaman geçer?