Beneğim dokuz aylık olucak geçen ay alt dişini çıkardı ne ateş ne başka bi sorun yaşamadık ama şuan üst dişini çıkardı ve hep ateş bi de burnu tıkalı o mu diğeri mi anlamadım dr üç gün olacağı için antibiyotik başla dedi. Ama hastalık ateşi olsa hep olmaz mı bizim bakıyorum gündüz hiç yok aniden bi anda başlayıp bitiyor. Bu konuda tecrübeleriniz nelerdir bilgi verir misiniz? Buarada kulak içi ölçüm de ateş bi 38 bazen üstü çıkıyor