bebekkkkkk Hoca suana kadar 3 ders aldım hoca son ıkı dersı sureklı erken bitiriyor sizde de aynı sorun var mı yarın konusacagım ama merak ettım 2.dersı 50 dk 3 dersi 20 dk erken bitirdi sinirle bisey soylememek için bisey demedim
Moana bebekkkkkk kız çok önemli değil o zaten onun anlattıklarıyla sınav geçilmez. Bı uygulama vardı geçen senelerde çıkan ehliyet sınavları diye ona çalış sadece. Ben hiç derslere bile gitmedim
Esk26 Bende hiç derslere gitmedim çıkan soruları çözdüm.kitabı bitirdim sınav zor olmuyor evde çalışman yeterli olur.
Moana bebekkkkkk ama direksiyon da bizde belli bı güzergah vardı o güzergahta bı tür atiyorduk sadece saati yoktu yani
Esk26 Direksiyon dersi önemli güzargahı öğreniyosun. 5 ders aldım ben 1buçuk saat sürüyodum. Yeterli olacağını bende hiç düşünmüyodum ama ilk sınavda geçtim.