burada eminim tüm anneler beni anlar 2 ay 12 günlük bebeğim ve 4 gündür beni asla istemiyor o kadar üzülüyorum ki sürekli ağlıyorum almadığından dolayı aç ve sürekli kıyametleri koparıyor önce aptamil kullanıyordum aptamilin şeker oranı yüksek diyemi bilmiyorum ama çok çabuk acıkıyordu mama vermek zorunda kalıyorum etraftan hep anne sütü yoksa gelişimde herşeyde geri kalır hemen hasta olur vs. duyumlarını alıyorum haliyle daha da yıpranıyorum ne yapıcam nasıl yeniden emecek ne olursunuz yardım edinn😒☹️