Fatma22 benimki 37 aylık bizde kendi isteğiyle yeni başladık. 3 gün oldu çişini yapıyor kendi söylüyor hatta ben hiç sormuyorum bile. Kakasını ilk gün altına yaptı 2 gündür de hiç yapmıyor şuan hasta 2 gündür bişey yemiyor ondan mı yapmıyor yoksa tutuyor mu bilmiyorum. Akşam kayısı yedirdim suyunu içirdim artık yarın belli olur🙈 tuvaletini klozete yapıyor ben çok önceden denediğimizde balıkları sulucaz bak burdan onlara su gidiyor falan demiştim çişini yaptıktan sonra sifona basıyor balıklara su gitti falan diyor. Kaka içinde onu kullandım bak balıklar çok acıkmış yem istiyor falan diyorum 😂 yaptıktan sonra birlikte sifona basıp bay bay dicez diyorum çok hoşuna gidiyor. Bir de böyle deneyebilirsiniz.