26 yılın sonunda doğal olan saç rengimde biraz farklılık istedim ve doğal ışıltılar attırdım saçlarıma İstanbul’da ünlü bir kuaföre, İşlemden çok memnun kaldım saçlarım yıpranmadı doğal geçişler oldu fakat saçlarımı boyayan kişi 1 buçuk ay sonra cilaya gelmem gerektiğini söyledi gitmesem birşey olur mu yani ciladan sonra mı renk oturur? Bebeğim durmadigı için soramadım hiç. Birde hangi marka mor şampuan önerirsiniz💕🫶🏻