Elif25- Merhabalar hanımlar.oğlum biraz iştahsız. Kg su 11kg. Hemşire normal diyor lakin gören de zayıf diyor. Sizin bebiş lerin nasıl acaba kg.
Emos01 Elif25- Bence maşallah gayet iyi kilosu canım . Benim kız 13,5 aylık zorla 9 kilo olmuştu , geçen haftalarda hastalık geçirdik 8,5 kiloya düşmüş 🤦🏻♀️İştahsız bir bebek. Emiyor sadece
Zewe 12 aylık kontrolünde 10.35 kg suan 12 ay 19 günlük. Doktor normal dedi bence ona önem ver cevreyı pek takma