smy5678 Ebru08 maalesef düşük çıkıyor 😔 tiroitden dolayı bebegim çabuk yoruluyor yavaş hareket ediyor hareketsiz biraz gelişimi de yavaş ilerliyor
Ebru08 smy5678 benım bebeğımden ikizine göre daha yavaş hareket ediyo kılosu diğerine göre biraz fazla ondan olabılır diye düşünüyorum
dolunayzey Hipotroid için TSH değeri kaçtı acaba bebeğinizin ve ne zaman fark edildi? Baika belirti vsr mıydı?