Merhaba kızlar 26 aylık kız cocugum var son 2 aydr felan kaka yaparken agliyor yapmak istemiyor bezi lekeleniyor ama kakasini tutuyor son noktaya kadar 3 4 kez doktora goturdum en son olarak piskolojik dedi bir doktorda probiyotik onerdi 20 kampul bitirdik smdi tekrar aldm bi 20 kampul daha kullanmaya devam edecegim ama 2 aydr yavrum perisanlarda resmen ne yapabilirim bilmiyrm kaka yaparken korkuyor resmen yapmak istemiyor agliyor tuvalet egitimine baslamamstk ve baslamak icinde suan dgru olmadgini soyluyor doktor bu durumda beni fazlasyla endiselendiriyor 2 ay kadardr duzelmezmiydi diye dusunuyorum oda bizde perisan oluyoruz boyle birsey basina gelen varmi nasl bir yol izlemeliyim yardmci olursanz sevinirim