Bebeğim 6aylık 10 gündür öksürüyordu doktor hava ilaçları ve antibiyotik verdi. Bebeğime antibiyotiği vermedim sadece 2 kere hava makinasıyla ventolin verdim. İlaç olarak serum fizyolojik suyuna udu hindi yağı damlatıp hava olarak bebeğime verdim. Çok şükür şuan hiç öksürüğü kalmadı. Bide ben hergün sarımsak yuttum. Biz faydasını gördük Allahın izniyle Rabbim herkese şifalar versin.