tarcinnn Merhabalar, oğlum 6,5 aylık odasını ayıracağım bu hafta yada önümüzdeki hafta. Beşiği küçük geldiği için rahat uyuyamıyor artık. Ayırırken dikkat etmem gereken şeyler neler? Önerilerinizi bekliyorum 🌸
Kleopatraaaa___ tarcinnn Benimde 6.5 Aylık ve bizimde beşiğimiz küçük geliyor artık bende odasını ayırmayı düşünüyorum ama bir yandan çok küçük diyorum, gece uyanmaları var bir yandan çok zorlanırım diye düşünüyorum. Bilmiyorum ne yapacağım
tatlibiranneo tarcinnn park yatak kullanabilirsiniz montessori için daha küçük diye düşünüyorum ama şimdiden de alınır bence kenarı korumalı olanlardan uyanınca yanına uyuyup yatınca kalkabilirsiniz ben 14 aylıkken ayırdım çıt sesini duyup hemen yanına gidiyorum her türlü duyuluyor
tarcinnn Hafsaninanasi 4. Aydan itibaren ayrılabiliyorlar 🙏🏽 Odası hemen yan odamda uzaklık sadece 5 adım fark ediyor :)
tarcinnn Kleopatraaaa___ ben bir koltuk koyacağım emzirirken kolay olması için. 4. Aydan itibaren ayrılabiliyor. Bir de geniş yerde yattığında daha az uyandığını fark ettik biz :( onun iyiliği için
tarcinnn tatlibiranneo montessori için biz de biraz bekleyeceğiz. 1,5 -2 yaşından sonra geçmeyi düşünüyorum. Şuan normal beşik ve park yatağımız var bir süre bunlarla idare edelim dedik. Evet odası çok çok yakın ayrıca kamera da koyacağım her türlü 🙏🏽