Berenberfu Kızlar kendim için soruyorum bebeğim için değil Goz kapagimda dusukluk var 1 senedir tam dusuklukte demeyelim aslında katlanan kısımlar var ya kapaktonlar gergin durmuyor sarkık duruyor sag göz kapagim sadece .. var mi başına gelen
whitechocolatemochaa Berenberfu bi tanıdıgımızın vardı ama yaşlıydı o. görmesini engelliyormus o yüzden ameliyat olmustu