En zorlandığım konu. Bebeğim 4 aylık, ücretsiz izindeyim iznim bitince 9 aylık olacak. Çalışmak hiç gelmiyor içimden. Bebeğin anne ile vakit geçirmeye ihtiyacı var. Ama onların için de daha fazla kazanmamız lazım. Ban kalırsa en az 2 yaşına kadar anne bakmalı.