gigibjk Önce biraz sakin olun, bebek aldırma postları buraya tamamen annelik duygularıyla giriş yapan insanlar için hassas bir konu. Linç geleceği baştan belli 😊 araları 34 ay, bebeğiniz 3.5 yaşında olacak. Bence idare edilir. Asla ikinci bir bebek ben de istemiyorum. Ama olsa da aldıramam. Gelmiş bana bir kere. Karar sizin, büyütecek olan sizsiniz. Allah yardımcınız olsun