whitechocolatemochaa Volkanelif2202 aktardan gerçek sahlep alın diğerlerini ağzınıza sürmezsiniz bir daha aşırı pahalı ama 20 gr bile alsanız yeter 1 lt süte 1 çay kaşığı koyarak pişirin nefis oluyor
burcuo whitechocolatemochaa Volkanelif2202 Ben de saf sahlep öneririm. Servet şekerleme markasına ait saf sahlep var. Fiyatı bir tık pahalı diğerlerine göre ama bizim bildiklerimiz maalesef nişasta ve şekerden oluşuyor. Sahlep yok denecek kadar az oluyor içinde. O yüzden parasına değiyor diye düşünüyorum. Hepsiburada’da %35 indirim var o dediğim markada, bakabilirsiniz.