Ceylangul Kızlar ben hamileyken gebelik yardımına başvurdum ve doğumdan sonra almaya başladım 2ayda bir veriliyor ama hep zamlı yatıyor ilk aldığım zaman 300 sonra 400 şimdide yatmış bin 100 lira sizde alan varmı lütfen yazın
Ceylangul Atahaninannesipnr hayır Canim 3 aylık gebeydim 5 aya kadar 5 ayı gectimi gebelik olmuyor yardım sağlık ocağından rapor almistik ve sosyal yardımlaşma vakfına gittim yaptım başvuru doğum yaptıktan sonra almaya başladım işte