sabirsizbebek15 Perşembe sabah kızım ameliyat olacak 3 den sonra hiç besleme yapma dediler 6 saat kızımı nasıl idare ederim bilmiyorum 😭 normalde 1 saat zor duruyor emmeden. Mama versem daha fazla mı tok tutar emzirsem mi
Meva12 Mama daha tok tutar canım. Zaten amelyat olacağı için serum felan takcaklar ya çabuk acikmaz. Kıyamam ya Allah şifa versin niçin amelyat oluyor
sabirsizbebek15 Meva12 kasık fıtığı var. Ama geceden sabaha kadar aç kalacak. Keşke öyle birşey yapsalar ama kaç kere sordum ne kadar ağlarsa ağlasın hiç bişey veröe dedi ☹️
sabirsizbebek15 Meva12 kasık fıtığı var. Ama geceden sabaha kadar aç kalacak. Keşke öyle birşey yapsalar ama kaç kere sordum ne kadar ağlarsa ağlasın hiç bişey veröe dedi ☹️