Oznurkk Arkadaşlar 11 aylık bebeğim var. Geçen hafta çok hastaydı sürekli doktorlara gittik. Farklı ilçeye de gittik. Kimliğini kaybetmişim ama ne zaman nerede bilmiyorum. Sonradan fark ettim. Ne yapabilirim yeni kimlik nasıl çıkarabilirim çok bekler miyim
Deniz3520 Oznurkk Canım selam bende kaybettim bebeğimin kimliğini Anlatıyorum E devlete giriyorsun arama kısmına 15 yaşını tamamlamayan vatandaşların kimlik kartı başvuruları linki var ona tıklayıp bilgileri giriyorsun hemen geliyor 🥰❤️😘