Balbeby Kızlar 15 aylık bir bebeğim var ve iki üç gündür sesi kısık neden oldu nasıl oldu anlamadim başınıza gelen varmı neler yaptınız veya ne iyi gelir sesi düzeltir
_The_ANA_ Balbeby Ses tellerini zorladıysa ondandır Bize hastanede 2 çeşit buhar verdiler sesi düzeldi
Poncikkkk Balbeby çok çığlık atıyorsa bağırıyorsa kısılır normal ama bunlar olmadıysa boğaz enfeksiyonu olabilir bazen boğazdaki enfeksiyon ses tellerinede geçiyor ve kısıklık yapıo
qwrt1245 Balbeby kızımın da öyle sesi kısıktı öksürük vs yoktu ama boğazı tahriş olmuş nebülizatörle hava verdirmişti doktor