Canım korkutmak gibi olmasın ama ateşle gittiğim hastanede enfeksiyon 92 çıkmıştı böbreğine kadar sarmıştı 10 gün hastanede yattık hala antibiyotik kullanıyoruz, keyfinde gayet yerindeydi hiç bi belirtisi yoktu sadece 2 günlük ateş bizde sizin gibi diş sanmıştık geçmeyince hastaneye götürdük o şekilde öğrendik. Bebeğim 4.5 aylık bu arada diyeceğim o ki sakın ihmal etme yarın idrar vs hepsine baktırt. Çok geçmiş olsun🥰