Aybarssmom01 Ben de suda eriyen antibiyotik kullandım. 20 günlüktü. 10-11 gün sonra sabah bi uyandım bütün vücudum kaşınıyordu, kızarıp kabarmıştı. Bıraktım ama 2,3 ay falan etkisi sürdü. Bitmediyse bırakın. Bittiyse azalarak etkisini kaybediyor merak etmeyin. Alerji iğnesi veya serum varmış galiba ama ben yaptırmadım hiçbirini kendi kendine geçti.