asaf2022_ ben 8.16 sistemini yapıyorum ama bazen açlık saatimi acikmadigim zamanlar 19 saate çıkarıyorum sabah limonlu su ardına kahve içiyorum kahvaltıyı 11 12 arası yapıyorum klasik kahvaltı bazen yulaf lapasi ile degstriyirim ekmek tüketmiyorum tercih meselesi tabi ara öğün acikirsam yapıyorum kuruyemiş hurma gibi akşam yemeği evde ne pisiyorsa porsiyon kontrolü yaparak tüketiyorum yemekten sonra kesinlikle yeşil çay tüketiyorum paketli gidalar tabiki yasak ama bazen günlerimiz oluyor ben o zamanlar tek öğün yapıyorum fazlaca yediğim halde bile kilo veriyorum tek öğün yaptığım için inşallah anlatabilmisimdr spor yapmıyorum yapsam daha iyi olurdu ama fırsat bulamıyorum maalesef böyle kizlar 🥰