Pusetlerin hemen kullanılmasını görmüştüm bu oto koltuğuna benzeyenden bahsediliyorum bu arada bebek arabasının 2.puseti olandan ben de aldım fakat bebeğimi koyunca içine rahatsız olacağını düşündüm daha cok küçük ve düz zemin olması daha uygun olur sonra baktım ileri aylarda kullanılması gerekiyor ben de bekliyorum ayına gelsin de öyle kullanayım belli oluyor zaten rahat olmadıkları sen de araştır canım ona gore bırakıp bırakmayacağına karar verirsin