Alparslanefe06 3 aylık bebeğimin göz kapakları kıpkırmızı oluyor çapaklanıyor yaşlanıyor neden olur acaba ne iyi gelir bilgisi olan var mı
nazdilara321 Alparslanefe06 Benim oğlumun da Yenidoğandan itibaren kızarıklık ve çapaklanma vardı doktorumuz damla ve göz masajı gösterdi ikisini düzenli yapınca geçmişti belki de sizinde öyledir doktorunuza danışın mutlaka
Handeiyi Alparslanefe06 hocamız bize netrina göz damlası vermişti ama doktorun görmesinde fayda var, birde bebek şampuanı ile yıkamak çapaklanmayı alıyor damla ile de sulanma ve kızarıklık geçiyor
Mevoo25 Alparslanefe06 bende aynı ayda yaşadım aynı şeyi doktor gerek duymadı damlaya antibiyotikli içeriyo sonuçta dedi çay ve ılık ıslak bezle sil dedi o şekilde geçti çok Şükür bende çok evhamlıyım ama %90 bebeklerdd oluyo korkmayın ☺️ Duş aldırırkende köpükle yıkıyorum birde
Zeynosileannis Alparslanefe06 Benim kızım 9 aylık doğdu doğalı hala akıyor 🥲 Gözyaşı kanalı tıkanıklığı dedi doktor
irinasofia Geçen hafta bizimde oldu doktora götürdüm gözde tıkanıklık oluyormuş damla verdi iki güne geçti bebeklerde normaldir dedi Dr
Alparslanefe06 nazdilara321 sormuştum olabilir geçince çok önemsemeyin demişlerdi önemli olan geçmeyen demişti
Mevoo25 Alparslanefe06 göz yaşı tıkanıkllığı olabilir tabi doktorun görmesi daha iyi ama benim bebeğimde öyleydi yaş akıyodu sonrada çapaklanma oluyodu gözünü açamıyodu bile ama atlattık çok Şükür Rabbim beterinden korusun tüm bebeklerimizi
Yusra04112022 Alparslanefe06 papatya demleyib steril pamukla gün içinde ⅔ defa dıştan içe doğru silin gözlerini.İlk uygulamadan etkisini göreceksiniz🙏🏻göz damlalarının hemen hepsi antibiotik.Düzelmezse son çare olarak baş vurursunuz.Ama iyileşecek papatya ile 😊🌹