Mutlubebekannesi Malum ramazan ayı yaklaştı ben oruç tutmak istiyorum fakat emziriyorum sütüm azalırmı eya bitermi tüm gün yiyip içilmeyecegi için tecrübeli anneler sizler nasıl yaptınız
Hafsahuma6-1 Mutlubebekannesi Ben geçen sene 2 aylık tı kızım 1 gün tuttum sütüm azaldı baya bu sene de 1 yaşında olcak tutarım inşallah yemek yiyoruz çnkü kaç aylık bebğiniZ
Fatmaaliyar Mutlubebekannesi benim ramazanlar hep zor geçersi kızım olduktan sonra oruç tutmak dedim 4 aylıktı. Çok rahat geçti gercekten sütümde azalma olmadı bende halsizlik Allah kolaylık veriyor gerçekten
Mavi1 Mutlubebekannesi 5 aylıkken ek gıdaYa baslanmıyor Diyelim ki basladınız o dönem tadım dönemi,doyum dönemi değil Tutmamanızda fayda var sütünüz için . Borçlanın tutarsınız sonra. Bebeginizden önemli değil
Hafsahuma6-1 Mutlubebekannesi tadım da olursunuz yine doyacak kadar yiyemez ilk gün ni tutun bakın sütünüze
Mavi1 Mutlubebekannesi değişen bi durum yok7 aylık bebekte hala tadım döneminde oluyor . Oruç bebeğinizden önemli değil Allah görüyor durumu yani bile isteye yaptıgınız bişe değil
Mlkhrn Mutlubebekannesi geçen sene 9aylıktı bebeğim. Hep tuttum. Sütüm azalmadı. Diyetteydim. Diyetisyen kontrollü bi ramazandı. Dengeli beslenirseniz sorun olmaz. Kendinizi deneyin. Baktınız olmuyor bırakırsınız