Merhaba hanımlar 2 buçuk aylık bebeğim burun tıkanıklığı ve hapşırma ile hastahaneye gittim 3 gün yatıracağız dediler üst solunum yolu enfeksiyonu var dediler bende bebeğimin tekini bırakacak kimsem olmadığını söyledim bu yüzden evde tedavi ye karar verdi doktor ventolin ve cortair hava ile veriyorum birde antibiyotik ağız yoluyla veriyorum ama kullandıktan 1 gün sonra öksürük başladı bu normal mi kullanıp kaç güne atlatan oldu nasıl geçti süreciniz bana yardımcı olur musunuz