Asisst home Office çağrı merkezi müşteri temsilcisi olarak iş başvurusu yaptım kısa sürede de döndüler sınavlarına girdim onları da geçtim en son skaype üzerinden canlı konuşma da bana home Office değil vardiyalı bir yere atadıklarını söylediler ve bende bunu kabul edemeyeceğimi home Office istediğimi söyledim tamam deyip bu şekilde not düştüler ama sınavları vs de tamamladım sizce dönüş sağlarlar mı böyle bir durum yaşayan var mıı??