Beyzaclk Kizlar doğumdan sonra beslenmenizi nasıl düzene soktunuz çok acikiyorum özellikle emzirdikten sonra biraz kısıyim az yiyeyim diyorum olmuyor
shawty Beyzaclk Gönlünüzce yemek yiyin ama ekmek tüketmeyin tatlı vs alımına dikkat edin herhangi bir kilo almazsınız ☺️
Nilay_80 Beyzaclk emzirdikten sonra bende çok acikiyorum su içiyorum biraz da olsa tok tutuyor. Bir detoks çayı buldum kullanan çevrem var çok memnun. 6 aylık bebeklerden sonra kullanılabiliyormuş ona başlayacağım artık
pasaklisinkukuli shawty diyetisyenlerin kemiklerini sızlattın bacım 😁gönlünce yiyip kilo almamak olur mu sence 🤷♀️
shawty pasaklisinkukuli beeeennn 😂 istediğim herşeyden yedim ama ekmek yemedim hatta 2 tabak yediğim bile oldu. Bol bol su içtim hareket ettim zaten temizlikti evdi çocuktu derken oturamıyorsun. Tatlıda yedim ama ölçüsünde öyle aşırı düşkünlüğüm yok benim cips kola çikolata tarzı şeylere o yüzden diyorum gönlünce ye diye 😄
pasaklisinkukuli shawty şimdi gönül var gönül var benim gönlüm bi tabakla doyar kiminin ki üç tabakla o yüzden dedim kızz 😁😁