Kızlar ben ilk cocugumda bunu yasadım cok kötüydüm oglumu emzirmeye filan gece kalktıgımda elektrik çarpardı ensemden cok zorlanıyor gibi hissederdim hayatım tamamen degişti artık eskisi gibi olmayacakk hissine kapılmıstım halbuki oglumu dogurmak için ne cok seye katlanmışken..herneyse ona bişe olcak korkusuyla geceleri uyuyamaz hale gelmiştim kusardı sürekli kusunca oturur aglardım filan yakın hissedememiştim cocugumu kendime birde tabi kaynana denen illet basımdaydı sürkli benmle iddialaşır hiç bu kız lohusa demezdi cocugum kuvezde filan kalmısdı erken dogdugu için bunların etkisiyle kötülenmiştim baya neyse işte ben ikinci cocugumu istiyorum oglum 4 yasına gircek korkuyorum tekrar o sendroma yakalanırsam diye sizlerde de böyle oldumu işk lohusalıgı kötü gecen ikincide bse olmayan yada ikincide kötülenen filan ben ilaçlarla toparlayabildim kendimi kriz filan da geliyordu bana o yüzden 1 bucuk sene kullandım işte öyle hadi bana tavsiyeler filan verin derleşelim