Maco_44 Berfin4720 yaa maşallah ☺️ 4 ay 10 günlük bebeğim çıkarmadı ama demek erkende çıkartabiliyormuş. Dikkat edin kan ilacı bazen karartıyo
Kuzularinanasi Berfin4720 ilk kizim 8.ayinda cikarmisti.2.kizim da 8 aylik olacak daha dis yok ortada.sizinki epey erken cikarmis.her bebek farkli iste hic belli olmuyor 😊
Temmuz1 Berfin4720 büyük oğlum 5 aylik, küçük 7 aylıkken çıkarmıştı.kücük simdi 19 ayına yaklaştı azilari da çıkardı.henuz tamamlanmadı ama toplamda 14 tane falan çıkardı yanlış hesaplamadiysam 😄 azı dişleri epey zorladı ama…
Berfin4720 Maco_44 evet çok dikkat ediyorum daha dişi çıkmadan bile ağznın içini silip su veriyordum artık daha dikkat ederim 😂evet ya erkende çıkarabiliyorlar
Berfin4720 Kuzularinanasi kesinlikle bende çok şaşırdım kaşıkla tadım verirken anladım😂 maşaallah sizin kuzulara da🧿
Boncugummomy1 Berfin4720 bizde cikardik 5 ayligiz ama cok zorladi bizi huysuzluk gece surekli uyanmalar hala devam ediyo 😥
Gag2408 Berfin4720 benim bebeğim 24 Ağustosta doğdu yarın tam 5 aylık bugün doktor kontrolümüz vardı doktor dişleri gelmek üzere şişmiş çok her an patlayabilir dedi 🥰