Kızlar xİaomi beyaz olanı almak istemiyorum çünkü küçük en az 5lt olmalı Philips diye düşündüm ama belki daha uygun fiyatlı alıp memnun olanınız vardır. Xiaomi yeni airfryer çıkardı 6l ancak çok yeni ve henüz hiç yorum yapılmamış arzum da sanırım yeni çıkarmış ondan memnun olanlar var hemde 4yıl garantisi var ve 6l. Kafam çok karışık fikirlerinizi bekliyorum. Birde airfryerda buz çözme denediyseniz kaç derecede denediniz acaba çünkü arzum 80dereceden başlıyor en az buz çözme için 40dereceye ihtiyaç duyuluyor sanırım