Kızlar afedersiniz 🙏🏻
Ben ve oğlum 3 4 gündür feci şekilde ishaliz bağırsaklarım sanki yerinden çıkıcak öyle gürültülü ve hareketli ne yesek tuvalete gidiyoruz korkmaya başladım
Doktora gittik bağırsak enfeksiyonu dedi bağırsak enfeksiyonunda bu şekilde mi oluyor töbe töbe korkmaya başladım hayatımda böyle bir ishal yaşamadım probiyotik falan verdi
Probiyotikle geçer mi bu ya