Defnegirl Merhaba arkadaşlar 7 aylık bebeğim var bugün uyandık usutmus gibi hapsiriyor, burnu akıyor sürekli sesi de değişmiş. Neler yapabilirim onun için önerileriniz var mı cabukk ve kolay iyileşmesi için 😔
Cerenkl Canım ilerlemeden bi sağlık ocağına götür önce çorba yap ılık suyuyla ver ıhlamur içir benimde 8aylık böyle atlattık birde ateşi yoksa bi bez parçasına beyaz sabun sür sonra ısıt sırtına koy ama çorba mutlaka ver
Defnegirl Cerenkl teşekkürler canım yarın götürürüm sağlık ocağına şimdi de tarhana çorbası yapıyorum daha çok fazla ek gıda yiyemiyor ama belki bir faydasi olur az da olsa
Prensesannesiki Defnegirl benımkıde aynı grıp ıhlamur corba verdım doktora gıtutmedım duzelıyo yavss yvas
Defnegirl Prensesannesiki benim kızım baya toparladı çok şükür bir iki dis sarımsak yedim gece bol emzirdim sabaha iyi gördüm
Cerenkl Prensesannesiki ben veriyordum valla hatta benim doktorum aşıdan öncede ver diyordu herkes bir şey diyor işte