Zhnce bireylulannesi biz şuan 5 den alıyoruz ama Aralık sonu gibi istanbuldaydim yılbaşından sonra 6 olacak abla demişti fırıncı.
bireylulannesi Ayperisigokprensininannesi_2 haberlerde zam yapılmayacağı söylenmişti de zam gelmiş demek ki
bireylulannesi Berilsmom13 normalde 5 tl evet bugün oruçluydum ekmek almaya gittim 6 tl dediler dün de haberlerde zam yapılmayacağı söylenmişti
Zhnce bireylulannesi haberlere bakarsak güllük gülistanlık halimiz aslında Mesela bursa da annem 3 tlden alıyor ona çok şaşırmıştım Bölgesel demekki farklılık gösteriyor
Dondurmalikahve bireylulannesi Şikayetlik bir durum yok bizim burada 4 tl mesela daha pahalı olan yerler var şehre göre değişiyor.
Minnakordek 6 lira ama asla kızmıyorum çünkü çark dönmüyor unun kilosu olmuş ne kadar elektrik su maya işçilik yakıt gaz vs derken Allah fırıncıların yardımcısı olsun