Bebeğim 4 aylık sabah 6 gibi uyandığında emiyor ve geri uyuyor. O zaman gaz çıkarmıyorum çünkü rahat görünüyor ve direkt uykuya geçiş yapıyor. Uyanık olduğu saatlerde aktif emerse hızlı hızlı içtiği için hava yutuyor gaz oluşumunu daha çok tetikliyor yavaş emdiğinde sıkıntı yaşamıyoruz. Aslında tamamen bebeğimin durumuna göre karar veriyorum ☺️