6 ay 1 günlük bebeğim bugun kontrolde 7190 kilo 65 cm çıktı. dogum kilosu 2900 dü. ödemleri atınca 2700e düşmüştü. 5.ayında 6400 kiloydu. gelişimi iyi farkındayım kilo alımı da sanırım iyi. yaklaşık 1 aydır sadece mama ile besleniyor. insanların bebeğime zayıf demesinden bıktım çok da üzülüyorum her gören küçücük diyor. yok kafası küçük yok kemikleri ele geliyor falan filan. kilolu bebekler gibi boğumu yok kayınvalidem şey diyo boğumların çıksın da doya doya öpelim. mamaya basladın ya toparlar kilo alır diyo. gel de sinirlenme. diğer bebeklerle de kıyaslamak istemiyorum ama ister istemez kendimi kıyaslarken buluyorum.