Merhaba bayanlar doğum yapalı 50 gün oldu 3 dikişim vardı dışardan içerden de var dedi doktorum oda az dedi doktora gittim dikişim sızlıyor diye iltihap olmuş biraz dedi biokadin fitil verdi 1 kere kullandım yanma yaptı aradan 1 hafta 10 gün sonra 2. Fitili taktım ve yine yanma yaptı sabah kalktım lavaboda pıhtısı şekilde kanama oldu ve 10 gün olcak hala devam ediyor yani lohusalık bittiği gibi adet oldum ama aşırı kanama oluyor yarın doktoruma gideceğim de iç dikişlerim açılmamıştır inşallah