ZepF balkaymak__ ; 4 aylıkta biraz karmaşık oluyor. Benim bebeğim gece birkaç kez uyanıyordu. Gündüz de on en fazla yirmi dakikalık kısa uykuları vardı. 6 ayı geçtik çok şükür düzenli bir rutin oluştu. Düzen için 6 ayı devirmek lazım sanırım.