cinarinannesiiii Kızlar 21 aylık oğlum var 3 ay önce grip öksürük vs yaşadık hepsi geçti ama 3 aydır hırıltısı geçmedi göğsünde gelmiyor sanki bogazında birikiyor gibi 2 3 gündür de çok nadir öksürüğü var yaşayan var mı
Denizelif34 cinarinannesiiii Burnunu serum fizyolojik ile temizleyebilirsin her gün rahatlar en azından ben öyle yapıyorum
Mucizem_06 cinarinannesiiii bizde aynısını yasdik temizledim temizledm geçmedi hastahnde hava aldrdik biraz burnu alınca hafifledi ama uyurken hala hirliyo
cinarinannesiiii Denizelif34 öyle yapıyorum kuzum da yine aynısını oluyor bide orta kulak intihabı yapıyormuş çok sık temizleyince de aynı sorunu mu yaşıyorsun sende
Denizelif34 cinarinannesiiii Benim bebeğimin doğduğundan itibaren geçmeyen hırıltısı var buhar kullandık ama geçmedi serum fizyolojik ile her gün temizliyorum ama anlık rahatlatıyor sabah yine aynı oluyor