esmanuursss maşallah çok güzel bir sonuç. Benim de bebeğim 3.5 aylık oldu evimde eliptik var daha başlayamadım. Normal doğum benim de, fakat 3.5 aydır emzirmeme rağmen gram kilo veremedim 😒 sizin verdiğiniz kiloyu duyunca moral oldu. Nelere dikkat ettiniz o bir ayda?