Tugbaumayy ben de 5,5 da başladım. Önce iki üç gün bal kabağı sonra patates sonra havuç sırayla sebzeleri denedim. Sonrasında armut muz elma yine deneyerek verdim. Alerji olma ihtimaline karşın. İlk hep tek başına verin tavsiyem. Sonra karıştıracak vaktiniz olacak. Bazen yulaf unu ile meyveli muhallebi yaptım. Kesinlikle bebe bisküvisi ya da benzer hazır gıdalardan uzak durmanızı tavsiye ederim. Obezite ciddi bir sorun. Allah korusun. Önce sebze verirseniz daha iyi olur. İlk meyve yediklerinde bir daha sebze istemeyebilir bebeğiniz.
Bir de çatalla ezin mutlaka. Çok inceltilmiş mamalara alışınca pütürlü yiyemiyor çocuklar. Çok ufak da olsa tanelerini hissetsin ve damağında ezmeyi öğrensin. Afiyet olsun minnoşa. ❤️
Not: sadece tadımlık verdim ben bir süre sadece bir iki çay kaşığı tatlarına baktı. Bağırsakları böyle böyle alışacaktır.