btlbsr bence terbiye durumunu yasiyorsunuz gibi benim de bebegim o aylardeyken goguslerim yumusamaya baslamisti cunku😊 aslinda bos gibi duruyor ama o an bebek ne kadar emmeye ihtiyac duyuyorsa o an o kadar sut salgilanmaya basliyor, bir de hic bir sagma makinesi bebek kadar etkili degil o yuzden makineyle cikan miktari bence cok kafaniza takmayin, bebeklerin mideleri zaten kendi yumruklari kadar oluyor o yuzden de cok korkmayin, bol su icin, sut yapici seyler tuketmeye calisin insallah endiseniz gider kisa surede 🙏 doktorunuza da bir danisin tabi ki 😊