bebegim 18 aylık olacak bir haftadır çok değişti sürekli beni yanında istiyor daha ayağa kalkmadan dogruldam elindekini bırakıp ağlamaya başlıyor bugün yelek giydirdim diye 1 saat ağladı bende inat ettim çıkarmadım susar nasıl olsa dedim bazen unutur gibi oldu sonra yine başladı en sonunda çıkarttırdı daha şimdiden başlar mi boyle ya