Hevimm Merhaba benim bebeğim 2 ay 18 günlük 2 ay aşısına götürdüğümde bebeğim bir ayda 13 cm uzadığı bir buçuk kilo aldığını öğrendik boy olarak fazla mı acaba
durukusunannesi_ Hevimm maşallah 🧿 sadece anne sütümü benim kızım da 2 ay 9 günlük 4500 kg 58 cm. Doğum kgsu 2950 50 cm di iyi olduğunu düşünüyorum ama bilemedim şimdi
[silindi] Hevimm ay sizin boyunuz kaç ki? Benim kızım 3 ayda 12 cm uzadı doktoru manken olcak bu diyordu shshshshsh sizinkini duysa ne der acaba 😬😬
Ilay1710 Bir ayda 13 cm mi? Siz ve eşiniz baya uzun olmalısınız. Benim bebeğim 3 aylık toplamda 13 cm uzadı doktor uzun boylu olacak diyor.
Hevimm durukusunannesi_ boyu ve kilo önemli değil sağlıklı olması benim için daha önemli 🙏🙏 işte bi ayda 12 cm uzayınca korktum