doruk2022 Oğlum 5. Ayına girdi 8.550 gram 68 cm Ve tadıma başladık bugün ilk tadımımız havuç oldu ve 1 tatlı kaşığı kadar yedik
Aysegulllll58 doruk2022 🥰🥰 güzel bir süreciniz olur inşallah bizde 15 gün sonra 5 aylık olacağız 🥰 doktorunuz kiloya göremi başlattı benim kızım da Şuan 7.900 ☺️
doruk2022 Aysegulllll58 Yok kiloya göre değil 5. Aya girince tadım yapacağız dedi 5 ay +7 gündeyiz Sadece tadım yapıyoruz
Egiskom Ay en korktuğum şey. Becerememek. Ne ile başlamalıyım gün içinde kaç kere, ne kadar vermeliyim. Anne sütünü ne sıklıkla almalı. Kafamda deli sorular var 😰
doruk2022 Egiskom Doyurmak değil amaç sadece besinlerin tadına alışmasını sağlıyoruz evet biraz kafa yorucu😊
Elif8111 Egiskom trendyolda bu çocuk aç Acıkınca yer Bırak kendi yesin diye kitap setleri var onlardan aldım ben şuan 4 aylığız ek gıdaya hazırlık yapıyorum bende acemiyim napıcamı bilmiyorum bu kitaplarda herşey yazıyo tarifler ilk neler vericez ayına göre herşey var ondan aldık şimdi sabırsızlıkla bekliyorum ek gıda sürecin gelmesini mutlaka alın sizde acayıp güzel tarifler var kekler kavanoz mamaları içecekler mücverler köfteler poğaçalar ekmekler ne ararsan var her annenin almadı gereken kitaplar bence
Elif8111 doruk2022 benim bebeğimde 4ay 2 günlük yani 5. Ayın içindeyiz cuma günü doktor kontrolümüz vardı ama doktor ek gıdayla ilgili bişey demedi siz 5. Aya girince demişsiniz ya ama 5ay 7 günlük demişsiniz yani şuan 6. Ayın içindesiniz dimi. Ay beynim yandı bu bebeklerin ayını takip ederken 😅